måndag 20 juni 2011

Tillbaka på jobbet.

Vi har varit ute på en utflykt till en annan ö idag. Så dagen har gått fort! härligt! Bara 5 timmar kvar! :) Sen hem! Wiiie! Jag har inte sovit hemma på några nätter. Jobbet 1 natt, karlstad 1 natt, hos Jonas 3 nätter. Så de ska bli så jävla gött att bara kliva in i mitt hem och höra tystnaden. Vad har hänt? Jag som hatat att vara själv, längtar efter att vara själv. Är helt hundra på att när jag väl hoppat i säng och ska sova så är det inte så kul att vara själv längre..

Jag har iaf med mej min mac till jobbet. Jag fick ju ta med grejerna jag hade hos Jonas, hit. För att få med dem hem i kväll. Så därför e min snygga mac med! :) Jag ska passa på att jobba lite med arbetsbeskrivning när datorn ändå är med. Visst finns det en dator här på jobbet, men min är skönare att använda, helt klart.

Jag trodde jag skulle va skit pigg i dag. Sovit länge i 2 nätter. Men icke. Skit trött! Det bli ingen sovmorgon i morgon heller, för jag ska upp och tvätta 8! Men 8 är ju lite bättre än 5. :)

ingen pigg flicka här inte..

Nej nu får jag sätta igång, så jag blir klar innan något annat kommer i vägen. Hörs senare!


.

Inga kommentarer: