tisdag 28 juni 2011

Jag är igång än!

Nu är tvätten hämtad. Jag har hällt i mej proteindrinken. Jag ska plocka i ordning lite här hemma. Sen in i duschen. Hinner jag ska jag lägga mej ute en stund. Jag ska tillbringa hela dagen på saltholmen i morgon, så jag kan faktiskt vila kroppen från solen idag. Jag har lite att pyssla med här hemma innan jag ska dra mot slottskogen. Om de nu blir nått. Killarna har en del att fixa med innan de drar i natt. De ska på festival i tyskland. Men jag ska allt se till att de skyndar på lite. Om det inte blir  17 så får de bli senare. Jag måste få träffa dem innan de drar. :) Före och efter skick!  haha!

Nej nu ska jag ta tag i mitt stökiga hem. Jag får sovkompis i natt. Så jag måste ju ha de lite fint när han kommer. =P

Hörs senare!


.

Inga kommentarer: