söndag 26 oktober 2014

Härliga dagar.

Det är inte ofta man har såna dagar så man bara kan vakna och bara vara. Men när man är borta och inte har några uppgifter direkt så kan man bara ta dagen som den kommer. Så blir det ju aldrig hemma. Det är precis det vi gjort när vi varit hemma i mammas hus. 

Vi har passat på att göra lite saker medans vi är här. 




Fotat våra fina barn. I lördags va det sol så då passade vi på att gå ut. Min syster tvättade sin bil och jag passade på att tvätta av chassit på barnvagnen. 


Barnen sov så gott ute i vagnarna. Och jag fick agera dubbelmamma en sväng när min syster va och handlade en snabbis. 


Vi har hatt besök. Min morbrors fru med deras två barn kom på besök ena dagen och vår kusin Sanna kom idag. 

Vi har varit och hälsat på farmor, farfar och pappa. Och vi har kollat på big brother, sent. För de har inte 9:an här så vi har fått kollat på kanal 9 play efteråt. 


Lowe har varit busig och krånglat med läggningen. Men nu sover han skönt här intill. Och jag ska göra detsamma. Sista hela dagen i morgon, på tisdag drar jag hem. 

Inga kommentarer: