fredag 3 oktober 2014

Lägenhetägare!

Det dök upp en lägenhet på hemnet förra helgen som vi blev sugna på. Jag anmälde mig på visningen men när jag gjort det så kände jag att "fan - vi ska ha den! Perfekt för oss ju!" Så i måndags vid 10 ringde jag mäklaren och frågade om köparen va intresserad av förhandsbud/förhandsvisning. Vi la ett bud i allafall och hon ringde köparen och frågade. I tisdags ringde mäklaren och sa att hon tog budet. Så vi kollade på lägenheten igår vid 14. Åh den är så perfekt! Lite småfix, men planlösningen och rummen är så jäkla bra för oss 3. Det är en möjligt att göra om den till en 4:a om vi skulle känna för ett syskon till Lowe. 

Så idag skrev vi kontrakt klockan 9. Så skönt att ha det gjort. Slippa gå och va pirrig i magen hela helgen. Säljaren tyckte det va skönt att slippa alla visningar också. Så hon va bara glad att det gick fort. 

Så nu står vi här med en 3:a på bottenplan, 80 kvm. Gångavstånd till shoppingcenter, havet, mitt jobb, gymmet, Lowes farmor och farfar, och de bygger ett bytt dagis precis bredvid vårt hem som ska va klart till våren. Vore ju perfekt att ha honom där sen. Bussen till stan tar en kvart och hår utanför vår dörr i princip. 


Så lyckliga!! 



Inga kommentarer: