fredag 24 oktober 2014

Hoppsan!

Nu har det gått lång tid! Förlåt! Men jag har haft fullt upp! 

Jag har bytt telefon dessutom. iPhone 6 nu, och jag älskar den! 

Ligger i min lillasysters säng hemma i Värmland nu med Lowe. Vi åkte upp hit i tisdagskväll och ska va kvar tills på tisdag nästa vecka. Mamma, min styvfar och min minsta lillasyster är i Spanien, så jag och min syster Sofia + hennes 2 flickor bo här undertiden de är borta. Det bara regnar så vi har myst inne. Idag har vi varit hos våran farmor och farfar och hälsat på. I morgon kommer våran morbrors fru och hennes 2 barn och hälsar på. :-) så skönt att bara va lixom. 

Lowe ligger här intill mig och sover. Han har börjat sova på mage nu. Så gulligt! Och han verkar sova bättre. Igår somnade han 20 och vaknade 09.30 idag! Han fick mat vid 6 tiden och somnade om. 


Mammas hjärta! 

Nu ska jag också sova. Lovar att jag ska blogga oftare! Vi flyttar om 3 veckor och innan dess ska vi hinna men en namngivning! Ska bli så kul med båda! Ahh! Längtar sååå till flytten! 

Inga kommentarer: