måndag 13 oktober 2014

Köksmöblerna!

Hej!

Idag vaknade vi vid 7.30! Han verkar ha valt ny vaknatid nu! 7-8. Han lägger sig visserligen tidigare nu. Ikväll somna han strax efter 19. Han fick gröt 18, sen fick han ny blöja och pyjamas. Vi busade och lekte lite. Sen skulle jag bara amma honom innan Fredriks skulle lägga honom. Från och med nu är det varannan dags läggning. Inte rättvist att jag ska få behöva lägga varje kväll när han inte längre ammas till sömns. Men i kväll somnade han vid amningen så det va bara för mig att lyfta över honom till hans säng. :-) så Fredrik får väl ta morgondagens nattning då. ;-) 

Idag har Lowe och jag varit på torget. Jag köpte mig en tröja, Lowe fick en tröja, jag köpte mig en smoothiemugg, Lowe fick en söt tvättvante! :-) Sen handlade vi på Hemköp och gick hem. Lowe somnade i vagnen så jag tog med mig båda hundarna på en promenad. 

Hemma igen så gjorde jag i ordning Lowes extrastol. Den som ska vara kvar hon farmor sen. 


Den fick lite fin text på sig! :-) 

När Fredrik kom hem så åkte vi till Mio och kollade på köksbord. Vi hittade ett. Inte för dyrt då vi har småbarn. Ett vitt ovalt med ekben. Vi åkte sen till chilli i sisjön och kollade på stolar. Där hittade vi dem vi ville ha! Så passade vi på att handla på Willys innan vi åkte hem igen. 

Är astrött. Så jag ska nanna nu. I morgon väntar en fika på torget med Evelina! 

Inga kommentarer: