torsdag 27 november 2014

Shoppingdag!

Idag drog Lowe och jag in till stan. Vi mötte upp Frankie och Nellie. Massa shopping och fika! :-) 

Jag fick med mig fina saker till hemmet. 


Det hade öppnat en ny inredningsbutik i stan. Köpte denna lampan. Sen köpte jag en stjärna att sätta över nu. Till sovrumsfönstret. 


Jag köpte vita rosor. 10 pack för 19 kr! Så det blev 2 paket! :-) sen hittade jag min ljusstake som jag letade efter förra året. Då va den slut. Men nu hittade jag den! Äntligen! 

Vid 13 drog jag och Lowe hem. En tekniker skulle komma till oss vid 13.30 så vi åkte hem. Han kom och fixade det han skulle. Strax efter så kom ett par och köpte en byrå jag haft på blocket. När de åkt så tog jag med Lowe och drog till Frölunda torg. Kappalh har 25 % så jag ville passa på att shoppa lite nytt till Lowe. Svärmor hängde på också. :-) 


En tomtedräkt.. 


Och en morgonrock fick han bla. Sen köpte jag 3 par byxor, en linnebody, en T-shirtbody och en långärmad body. Han fick även en halsduk.

Ikväll promenerade jag bort för att hämta ut paket till Lowe. Vad det va i får ni veta någon annan dag. Mina ögon svider så bäst att sova nu. ❤️

Inga kommentarer: