söndag 8 mars 2015

Söndag på jobbet.

Tjo! 

Nu är jag på jobbet igen. Idag har dagen gått så fort! Slutar om mindre än 2 timmar! 

I helgen har vi tagit der lugnt. Ja eller i fredags efter att Fredrik slutat så skulle vi iväg på en liten tripp! Till Ullared! Men han lyckades fega ur och insåg att det va bättre jag åkte med Svärmor istället så han och Lowe kunde vara hemma. Så jag och Sussie drog iväg! Roligt att hänga med henne! Vi har en väldigt bra relation! Vi kan prata om allt! Som en extramamma! :-) Vi va framme vid 17.30. Och åkte därifrån strax innan 20. Så det va snabba ryck! Jag handlade för 1200 kr och 300 kr av det va saker jag handlat till andra. Jag köpte leksaker till Lowe, lite nappar och nappflaska, lite inredning till hemmet och strumpor till mig! Vi har ju Ullared knappt en timme bort. Ändå är man bara där 2 gånger om året typ! 

I går va vi hemma och städade, va och handlade och på kvällen käkade vi middag hos svärfar. 

Under veckan händer det massor!

Måndag: ska loppan till tandläkaren för första gången! Så tänkte vi besöka positivparken. 
Tisdag: blir det att vara hemma och fixa! Städa inför kalaset! Måste putsa fönster och så. 
Onsdag: ska jag vara med på personalmöte. Eftersom mötet är vid 13 så får loppan hänga med. Jag känner att jag behöver vara med på möte nu när jag snart börjar jobba. Vid 17 ska vi på middag hos F mormor. 
Torsdag: kommer min familj vid 13 tiden! Så vi ska in och möta dem! Min mamma, mina 2 systrar och mina 2 systerdöttrar kommer och stannar till på söndag! Så fullt hus! 
Fredag: blir det stora bakardagen! Då ska de bakas kakor och tårta! Tur jag får hjälp! 
Lördag: Lowe fyller 1 år! Så då kommer släkt och vänner för att fira honom!
Söndag.. Ja gissa? Då blir det nog minsta möjliga rörelser för oss! Kommer väl va helt slut! 


Idag hittade han paketen! Mest nyfiken på snörena faktiskt! Haha

Inga kommentarer: