måndag 30 juni 2008

49 minuter kvar..

Snart har jag avverkat mitt långa arbetspass. Klockan 8 går jag av, och de ska bli såå skönt! Hem och sova och så idag tror ja. Kommer nog inte orka hålla mej vaken. Finns de nått bättre när jag jobbat natt, än att komma hem och få lägga sej i sängen igen! Nu har jag ju oxå en tv på väggen i sovrummet. :) Kommer kolla i 5 minuter, sen kommer jag slockna. Ska lämna in nyckeln till bovärden innan. De ska ju komma och fixa i köket. Hoppas bara de låter mej sova.

Regn ute idag, det gör inte så mycket. Ska ju bli fint på onsdag igen. Hoppas de håller va de lovar bara. Ska ta med mej Frank ut till havet och sola då. Bättra på brännan.

Nu ska jag göra mina sista sysslor innan mina kollegor kommer och byter av mej.

Jag och sötaste hunden, på mitt jobb.

Puss Puss

Inga kommentarer: