måndag 16 juni 2008

svårt att somna om..

vaknade 06.15 av ett sms, sen kunde jag inte somna om. Mår inte alls bra nu efter jobbiga omständigheter. Allt är som ett frågetecken.. och i bland önskade jag att någon annan kunde bestämma åt en vad man ska göra.

Idag hade jag tänkt ta mej till gymmet, men först ska jag försöka få i mej lite mat. Rätt säker på att jag komma in i samma sak som förra sommaren, tappar mat lusten och tappar massa kg.. och blir svag som fan! ursch! vill inte igen! då va de lite bra för då gick jag ner 6 kg i vikt. Men nu då? nu kan jag inte gå ner 6 kg till!! då kommer jag väga under 50 kg! de går inte, då kommer de bara va ett skilett kvar av mej. 47 kg kvar av mej kommer inte va snyggt. Nee denna gång får jag tvinga i mej mat så jag orkar leva oxå. Tränar jag måste jag ju käka. Minns förra sommaren när jag va och tränade, fick gå därifrån innan jag va klar för jag höll på att svimma, då hade jag inte käkat på flera dagar. Nu ska jag fixa nått att käka. Need toooo!

kiss

Inga kommentarer: