onsdag 11 juni 2008

Min pojkvän är min slav för dagen

Skickade iväg Chris för att köpa dricka :) Han har till och med lagat mat till oss förut, undertiden jag sova sött på soffan. Blir trött av att jobba 2 nätter i rad. Men i natt får jag sova hemma i min säng iaf! Skönt! Blir väl film här snart, är så trött idag. Vill duka upp hela bordet me massa godis och chips och dricka och bara vräka i mej.. kolla på en bra film me Chris. Har inte fått upp projektorn än, men den kommer upp i helgen! ska bli så skönt när vi fått vardagsrummet färdigt. Så man trivs att va här inne.

Va inne i en jätte mysig inredningsaffär i dag i haga, hittade 2 fotöljer som jag förälskade mej i! hade jag en balkong hade jag dödat för fotöljerna.. 1 problem bara.. eller ja 2 problem.. ingen balkong, och de kostade 4.900 kr styck! En dyr inredningsaffär. Men nått fint ska man allt få hem ifrån den butiken. Finns en till väldigt rolig inredningsaffär som jag gillar att besöka. En butik me afrikanska möbler, fotöljer och pallar och sånt klätt i zebraskinn! EN matta jag hitta där inne va skit tuff.. ett zebraskinn me manen och svansen kvar! Men jag antar att priset på mattan va långt över va jag tänker lägga på en matta!

Nu kom Chris hem, pliiiiiis säg att han köpt glass!! snälla glass glass glass!!!


Havreglass, för oss som inte tål mjölksocker.

Kissi / Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

HejJenny!
Vad heter dessa butiker som har möbler klädda med zebra-skinn?
Jag är letar efter två pallar.
Det fanns en butik på Magasinsgatan, Springbok, men dom har stängt. Finns tydligen bara i Oslo numer. Maila gärna namnen på dessa butiker.
jannegbg@hotmail.com