söndag 8 juni 2008

BakisSöndag

tjohoo! Vilken trevlig helg jag haft! Fredag sol, lördag sol och söndag soool!! Lördagen började med Shopping med Jenny på stan. Köpte 2 klänningar och en kjol, lite andra saker oxå som mascara och Nux skimmer olja.
När vi mättat våra shoppingsinnen så drog vi hem till Jenny. Hämtade hennes saker, och sen drog vi vidare hem till mej. Började festa ganska tidigt, (iaf jenny :D ) Vid 20.30 skulle vi va hos Annika så vi drog i väg vid 20.00. Festade lite där.
Avenyn nästa. Jocce och anders satt på rockbaren så vi fick dit och tog en varsin tequila :S varför vet jag inte, gillar inte ens tequila! Sen blev vi oense vart vi ville gå. Jag hänger ju hellst på "inneställena" medans vissa inte gillar "det folket" va de nu ska betyda. Men vi kom överens om till slut att gå till exet, där jag aldrig varit.
Jag och Jenny gick i förväg och annika och carro skulle komma senare. Vi kom in ganska fort. Och träffade 2 killar i kön som vi började prata med. Annika och Carro dök aldrig upp. Fick ett sms senare att de dragit till hard rock, då va de min tur att säga att jag inte gillar folket där, haha.. nee mer att jag är trött på de stället. Jenny blev uppraggad av en av killarna vi träffade, så de drog hem till honom. Där blev jag lämnad med hans kompis. Som va jätte sugen på att åka hem med mej.. de va inte jag dessvärre.. Haha.. Så jag tackade för mej och drog vidare.. ensam..
Visste att en kompis va på Neff, så jag drog till honom. Frågade vakterna hur man tog sej till Neff.. fick gå en omväg för att jag fick inte gå genom parken för vakten. Så det va bara att promenera genom vasastan och ner för viktoriagatan.. Där mötte jag 2 killar som jag frågade vart jag skulle gå. En av dem följde mej till och med hela vägen dit. Sen tackade jag för hjälpen. Gick in och träffade Love och hans vänner. Dansade lite. Fick ont i fötterna så jag och Love gick mot stan. Satte oss och pratade till 5 tiden, Sen ringde jag min baby så han fick komma och hämta mej. Väl hemma la jag mej i sängen och somnade i skedställning med Chris, har typ ALDRIG hänt förut. Måste alltid ligga på min sida och ingen för stöta i mej när jag ska sova.

Jag och Jenny gosar i sängen :P


Vaknade av att jag fick ett rejält pinsamt sms av Jenny, stackars henne! haha.. så kan de gå! somnade om och vaknade 12. Upp och hoppa nu ska vi till stranden. Seg som aldrig förr.. Bakis!! som jag aldrig blir.. va nog all blandning av sprit. drickar, cider tequlia och fish-shots. Ringde Jocce och frågade om de ville med och sola smithska udden, så de kom hem till oss så tog vi bilen ut, jag, chris, jocce och anders. Skönt, tänkte jag.. då kan jag sova i solen, men jag fattar inte, jag pallar inte ligga still så, kryper i hela mej.. Efter 1 ½ timme drog vi hem och lagade mat, sen åkte vi och tvättade bilen. Väl hemma igen började Chris fortsätta måla i vardagsrummet, jag la mej med min kära dator som jag fått tillbax nu, som inte ens va fixad, så jag ska ringa hp i morgon och få den inskickad en gång till. I hopp om att den blir fixad denna gången.

Bilen blir ren och fin.

Nu är de sent igen. Jag måste hoppa in i duschen innan jag ska lägga mej. Tvättning i morgon 8-12 oxå.. så i morgon ska jag kliva upp med tuppen.. ja och chris så klart!

Natti!

Inga kommentarer: