torsdag 26 juni 2008

Hemma i götet.


Kom hem igår. Har inte bloggat nått alls ifrån vämland ju. Har inte blivit så mycke tid över för de. Ska börja jobba igen nu efter att jag varit ledig i över en vecka, segt! men snart är de semesterdax, från den 11 juli är jag ledig i nästan 4 veckor! ska bli så jävla härligt! Va så dum att jag tackade ja till en dag på lördag.. suck.. så 8-16 ska jag jobba, men de går fort över. Sen söndagnatt. Men de ger ju pengar..

Min lillasyster Angelica va midsommarsöt :)

Min helg har varit skul kul, brukar inte alls ha kul där uppe. Brukar ju mest sitta hos mamma och umgås me minsta lillsyrran, som en barnvakt typ. Men denna gången hann jag me mycke mer.. Fest på fredag, fest på lördag.. barnkalas, hälsa på kusinen, festa me kusinen.. krama Robin ;) hälsa på farmor och farfar, träffa pappa.. Käka pizza me fia, åka elbil, gå på simskola me lillsyrran, få en fläskläpp 1 timme senare oxå få en armbåge i ögat. Dansa mej svett på vipen me sanna. Kissa bakom ett hus på torget. Ja jag hann med en del grejer. Åker nog dit direkt min semester börjar. Bada och ta de lugnt.



Nu måste jag fixa mat, klockan är 13.39 och jag har inte ens käkat frukost! Nyss badat och packat upp mina saker.



Pannkakor blir de :D

Inga kommentarer: