onsdag 18 juni 2008

Film och soffan hela dagen

Ja de får faktiskt bli så idag. Ska bara in till skräddaren i stan och hämta 2 jeans jag lämnat in. Och köpa presenter till mina systrar. Sofia fyllde 23 i maj och Angelica fyller 7 år den 26 juni, vad man ska köpa är alltid en gåta. Fia är de ganska lätt till, hon gillar ju kläder precis som jag. Det gör visseligen Angelica oxå, hon önskade sej en skinnjacka.. men 7 år och skinnjacka? finns de ens sånna små skinnjackor? Hon vill se ut som mej ;) Kan kolla med Chris om han vill med mej och köpa present sen.

Jobbpasset i natt funkade trotts allt, kändes bara skönt att komma ifrån mitt hem för en stund. Va på gränsen till tårar ett par gånger men man fick bita ihop.

Nu ska jag fixa en kopp te och se om de finns någon rolig film här hemma. Önskar bara Chris va hemma och gjorde mej sällskap. Men han måste ju jobba. Kanske ska passa på att ta igen nattens sömn.


Jag och "Icka" som vill kallar lillplutten.

Zzzz...

Inga kommentarer: