måndag 2 juni 2008

Lounge(s)


Gissa vad jag blev överraskad när jag såg detta fina kortet bland posten. Inget jag förväntat mej att få alls. VIP-kort till Lounge(s). En nattklubb som ligger på avenyn. Jätte fint ställe, med snygg inredning! Så jag får tacka så mycket, för nu kommer jag före i kön och kommer in gratis iframtiden :P

Jag och Jenny va ju då tvungen att inviga mitt kort, så vi drog till lounge(s) i lördags. Innan krogen drog vi till Saltholmen och solade med Chris och Daniel. Sen hem och fixa sej. Käkade säsongens första färskpotatis och sill :D Jammi!! Sen drog förfesten igång!


Här inne på lounge(s), Jag ser väldigt glad ut :P

Såklart skulle en vimmelfotograf föreviga våran kväll med en bild :P

Nu ska jag kolla på finding nemo me Chris, den är så bra :D

Inga kommentarer: