tisdag 11 augusti 2009

Gäsp*

Nu e jag uppe, eller kom till och med upp för en halvtimma sen. Snoozade en stund, men va fan gör de? Fick iaf in tvätten i maskinen. Trött som få e jag nu, men det får gå. Kanske lägger mej en stund till sen när jag varit nere och plockat ut maskinerna. Efter att tvätten är färdig, och min lilla vän kommit ur sin säng och tagit sej till stan så ska jag fika med henne. Frågan är bara när? Jag har all tid i världen. Ledig i dag. :)

Igår va en sån kväll som alla andra varit nu den senaste tiden. Film med Joakim. Vi såg klart den filmen vi påbörjade i söndag, då han va för trött att se klart den. När vi sett klart filmen igår så såg vi en till. Sen va de sovdax. Drömde hemska drömmar i natt. Tur att man vaknade i sin egna säng.

En sjuk sak e att jag sover alltid utan trosor, helt naken. Men igår av någon konstig anledning så hade jag tagit på mej dem innan jag somnade. Vaknade i panik vid 5 tiden. VA FAN? jag har inte mina trosor på mej? Vad har hänt? vart e de? Joakim vaknade väl till.. Han undrade väl va jag höll på med. Sen hittade jag dem, i sängen. Då hade jag tagit av mej dem i sömnen.. Vilket va väldigt konstigt. Varför gjorde jag de? för att jag e van att sova utan kanske. Tog iaf på mej dem igen och somnade om.

Nee nu ska jag fixa den sista tvätten, sen ska jag krypa ner under täcket en stund igen. Hade varit mysigare med sällskap, men de får jag sen ändå.

:)

Inga kommentarer: