torsdag 20 augusti 2009

Fuck you my love.

Varför händer de? När jag börjar må bra, och allt börjar rinna av mej. Så ska de kastas på mej igen? Varför varför varför? Jag mår inge dåligt, nästan alls. Men när det händer sånt här. Va fan gör jag? Får man ångra sej i såna lägen? Jag har skrivit de förut, Man får inte det. Man får INTE DET! Fan nu kommer tårarna. Varför gör han så här? Jag som va påväg att må okej igen. Nu när det gått en månad sen de tog slut. E vi på ruta ett igen? "Han vill inte vara utan mej, men han vet inte hur han vill ha det". VA? vad vill han att jag ska göra? Jag kan inte göra så mycke. Den sista veckan har jag slutat vänta på honom. Jag hade lixom bestämt att han kommer inte ångra sej. Så jag hade börjat släppa honom. Kändes skönt att inte må dåligt längre. Tankarna övergick till annat, vardagliga saker. Annars har de handlat om Joakim rakt igenom. Jag tog tag i hemmet och började käka mat. Allt började bli som vanligt. Jag behövde inte ringa mina vänner och tjata om joakim alls lika mycke. Och nu sitter jag här igen med tårarna som rinner ner för mina kinder..

Fuck you my love..

Inga kommentarer: