måndag 24 augusti 2009

Svar: Ja.

Jepp, Joakim och Jag är tillsammans igen. Orka gå in på det på närmare håll nu. Men nu det som det är. Jag trodde aldrig detta skulle hända. Men så en dag så frös helvetet till is. Haha! Nee så farligt va det inte. Vi tog oss tid och pratade igenom allt. Kanske med den eller 2 för många öl i kroppen. Men dagen efter hade ingen av oss ändra oss. Vi stod fast i vad vi kände. Och jag hoppas, för hans skull!? att det blir bra denna gången och att jag slipper gå igenom skiten en gång till. Jag älskar ju trots allt killen. Men jag kan erkänna att det är lite jobbigt att gå tillbaka till allt när jag va inne på att bearbeta allting. Och såklart innerst inne så ville jag ju såklart att det skulle bli han och jag. Men trodde aldrig att det skulle hända. Dels för att han va så fast vid va han ville, och dels för att om han ändrade sej så visste jag inte om jag ville ha honom. För att jag va rädd att han skulle göra så igen. Man gör ju lixom slut av en orsak. Men nu är det som det är, och vi får bara ta det lugnt denna gången. Han flyttade ju praktiskt taget in samma dag vi fick ett förhållande på facebook. Denna gången gör han inte det.

<3

Inga kommentarer: