onsdag 26 augusti 2009

och lite då..

Igår skulle jag träffa Silla i stan, för att köpa med oss lunch och sen åka till slottskogen. Men när jag och Texas började närma oss stan så mulnade det på. Det va fortfarande varmt, men de va ingen strålande sol ute. Så vi höll oss i stan. Tog vagnen upp till TinTin och käkade frukost/lunch där. Sen sprang vi lite på stan. Shoppade faktiskt inte en grej där. Joakim ringde senare och sa att han skulle och skriva kontrakt på en lägenhet inne i stan. ( Ja han fick den första lägenheten han sökte på, vissa har tur). Vid 14 tiden skulle han skriva, så han ville att vi skulle komma upp så han fick pussa lite på mej. <3 Silla och Jag gick dit. Pussades lite och sen drog vi 3 ut till torslanda och handlade mat på maxi. Det enda jag shoppade va mat den dagen. Duktig flicka! Men jag måste hålla i pengarna innan alla räkningar har dragits. Sen får jag leka lite, då kanske man blir lite snålare oxå. Väl hemma så slängde vi in 3 bakpotatis i ugnen. Som tog 2 timmar på sej!? Gjorde en röra på kräftor, räkor, rom, rödlök och cream fraiche. Jätte gott blev det! vi kollade på en film undertiden. Sen körde vi hem Silla. Väl hemma somnade vi rätt fort. Skönt!
Och nu sitter jag här. Efter jobbet vet jag inte vad som sker. Vi får se. Babe sover iaf hos mej i natt.

Har varit duktig och sökt några fler jobb nu oxå. Så nu kan jag ringa ams och tala om att jag gjort de jag skulle. Jag måste ju ha kontakt med dem sålänge jag inte jobbar heltid. Eftersom a-kassan ger mej en del pengar. Jobbar ju bara 65 % nu, och lite extra jobb. Hoppas på att få ett jobb som jag va på i måndag. Fått lite timmar där nu iaf. Och hoppas på ett vik.

Nu till annat!

Tjoo!

Inga kommentarer: