söndag 16 augusti 2009

Rumpanbar.

Igår hamnade vi på rumpanbar. Jag fick välja ställe och käka och mamma bjöd hela högen. Jag hade först tänkt heaven 23, men kollade in deras meny på nätet. 6 maträtter att välja på. Så jag bytte place. Rumpanbar va mitt andra val. Det fick de bli. Bokade bord och drog dit vid 21. Mysigt och alla va nöjda. Utom min lillasyster angelica, men att få henne helt nöjd e inte lätt. Så hennes åsikt räknas inte. God mat och trevlig uteservering. Blåste dock lite så efter maten så gick vi in och satte oss. Drack några drinkar, de alltså, jag drack ingen alkohol. Sen drog vi hem runt 23.30. Hemma plockade jag i ordning lite medans min lillasyster kollade på bolt på projektorn. Somnade sött i sängen sen.


Kidde, Fia och mamma längst bort.


Mamma och lillasyster Angelica.

Min efterrätt så va sååå sur! Men god, och snygg!

:)

Inga kommentarer: