måndag 17 augusti 2009

Om min födelsedag.

Yes, de va ju min födelsedag i går. En ovanlig dag för mej. Men den va helt okej. Familjen va ju här i helgen, men de bodde på hotell. Så de kom på förmiddagen och skulle käka tårta med mej. Skulle bjuda dem på lunch oxå egentligen men det va för tidigt för de och de hade just käkat frukost på hotellet. Så vi käkade tårta och snackade lite skit. Vid 13.30 drog de hemåt, mot värmland. Då drog jag igång med storstädning! Konstigt nog. Jag väntade besök senare, så jag ville ha nått att göra. Det blev fint iaf. :) Strax innan 16 kom besöket. Joakim skulle hålla mej sällskap på min födelsedag. Lite konstigt kanske? Jo så kändes de, till en början. Men sen va allt som vanligt. Vi va iväg och kollade in ett hus han e sugen på att köpa. Sen åkte vi hem och käkade tacos och kollade på 2 filmer. Hann med både tårta och annat. :P hehe.. Det är mysigt att ha honom här, så länge man håller sej borta ifrån verkligheten. Inte så att jag mår värst dåligt över att det är slut, tvärt om. Känslorna börjar svalna för honom. Jag vet inte om det är för att jag vill det, eller om det är för att känslorna måste svalna. Och sen till sist försvinna helt. Det där med att vara självmordsbenägen och gå och va olyckligt kär i någon väldigt länge e nog inte min grej. Och tur är väl det. Nu säger jag inte att han inte betyder nått, för de gör han. Mer än någon annan kille gör och ha gjort. Han är speciell för mej. Och att han bryr sej om mej fortfarande gör ju inte saken lättare kanske. Bättre ex går inte att få med andra ord.

Nej nu e mina fiskpinnar färdiga. :D

Tjoo!

Inga kommentarer: