fredag 7 augusti 2009

rullar runt i sängen.

Sängen e så skönt! Ligger under täcket och myser. E ensam nu. Ska sova ensam. Lika bra jag vänjer mej. Kommer ju bli så nu. Ensam i en stor säng. Nu kan jag röra mej hur jag vill. Och slipper ha en kille som ligger mitt i sängen och tar plats! hehe.. Fast någon gång iframtiden kommer jag få vänja mej med att ha en kille som ligger mitt i sängen. Mysigt! :) Den dagen, den sorgen. Just nu vill man ju att det ska vara joakim, men det kommer jag komma över. Det finns andra, och jag e ingen sån tjej som inte ser att de kommer gå över. Det kommer det. Bara jag e beredd på att ta smällarna av smärta när jag går igenom det. Denna gången ska jag ta smällarna. Rakt i magen. Så kommer jag starkare ur detta sen. Jag lovar. "joakimsjukan" kommer gå över. förr eller senare. Det är så skönt att jag känner så. Finns ju de som tror att de aldrig ska bli kära igen, bla bla bla.. Det kommer, jag lovar.

Nu ska jag njuta av min säng.

Sov sött!

Inga kommentarer: