onsdag 12 augusti 2009

Terapipackning.

Passar på att packa joakims sista saker nu när han ändå inte är hemma. Orkar inte ha de kvar. Känns skönt att få bort allt. Konstig nog. Klart jag luktar på hans kläder emellanåt, men det är sånt som ingår. Han luktar ju så förbannat gott. hehe..
Jag mår faktiskt rätt bra. Inge ont i magen eller så. Jag e nog beredd på vad som kommer hända i morgon. Men det kanske e för att jag vet att han kommer sova här i natt, sen kanske jag får panik? Nej va fan heller. Jag ska ha min minsta lillasyster sovandes här i helgen. Mamma och resten bor på hotell, men lillsyrran ville sova hos mej. Det är bra. När de åkt sen blir det helt annat. Då ska jag sova själv på riktigt, inte ha någon att ligga och vänta på, utan det är bara att krypa ner under täcket och sova. Kommer säkert hamna där med ipoden och somna till musik. Så gör jag alltid när jag blivit singel. Hehe nu låter de som jag har blivit singel ofta, men iaf 3 gånger. Efter längre förhållande. Skillnaden e att jag älskar Joakim fortfarande, de andra 2 slutade jag älska. Men denna kärleken till Joakim kommer ta slut oxå, förr eller senare. Jag lovar. Det finns så mycke annat att lägga energi på..

Inga kommentarer: