torsdag 6 augusti 2009

Nu va jag här igen.

Seg på att blogga, jag vet. Men det finns bara en sak i mitt huvud nu (nästan). Och jag orkar inte blogga om de sålänge joakim bor hos mej.

Men jag va iaf ute i tisdag. :) Hem efter jobbet och fixa mej, sen drog jag in till stan och mötte upp tjejerna. Väl inne på berså träffar jag på 3 killkompisar ifrån sunne. De bjuder, och jag dricker. Sen upptäcker jag att det är fler därinne som jag känner. De bjuder oxå, och jag dricker. Så skönt att komma ifrån allt som jag känner inombords. Glömma allt för en stund. Vi beteer oss som om det fortfarande e vi. Men när jag tänker att så är det inte så värker hela min mage, sen sväljer jag och skakar på huvudet och sen e det glömt. Enbart för att skydda mej själv, att slippa känna så. Tillbax till berså, Mina tjejkompisar drar hem, jag vill inte hem. Så jag sätter mej hos några killar som jag hängde med förrförra sommaren. De ställer fram massa fiskar till mej, och jag drar alla. Klockan börjar bli sent, jag får massa sms som förvirrar mej, blir påmind av vilken sits jag egentligen är i. Jag tar mej ut, blir ledsen. Vet inte vart jag är, allt snurrar. Till slut hjälper en kille mej in i en taxi. Jag åker hem. Spyr upp allt jag käkat under veckan typ. Somnar ensam, ja eller Texas e ju såklart nära. Vaknade bakis som aldrig förr. Försöker gå ur sängen för Texas piper och vill ut. Jag lägger man snabbt ner igen. Det går inte att röra sej. Till slut kommer vi ut. Men snabbt tillbax till sängen igen. Låg i sängen hela dagen. Joakim kom hem med pizza vid 16. Sen blev det en dusch och sen en del film. När natten kom kunde jag inte somna. Jag mår ju inte bra egentligen. Men trycker undan känslorna hela tiden. Nu kom allt upp, när Joakim somnat. Då jag inser igen vad som händer egentligen. Jag ligger här i sängen med honom på bestämd tid. Idag har känslorna gått upp och ner. Men nu vet jag iaf vad jag ska göra. Jag vet hur jag ska få det bra på bästa sätt, det går inte att hålla på såhär.

Vågen går neråt. I går när jag vägde med så vägde jag 50,8 kg. =/ Har inte orkat käka nått idag. Jag vet att jag orkar bara käka när jag e med joakim. Och försvinner han nu, då kommer jag oxå göra det..

Inga kommentarer: