lördag 8 augusti 2009

Lördagen.

Hemma, ensam. Så skönt! fått lite gjort idag.

Kom hem 01.00 i natt. Somnade med en gång. Vaknade av sms vid 3, svarade och somnade om. Vaknade 05.15 av att alarmet på mobilen körde igång. Dax att gå upp! Jag hade lovat att hjälpa till på jobbet mellan 06-07. Så det va bara att slänga sej på cykeln och dra dit. Jobbade en timma och en kvart, sen cyklade jag hem igen. Somnade om och vaknade 11.30!? Så utvilad va jag allt. :) Städat lite hemma. Plockat undan massa skit. Städade balkongen oxå. Så nu e det rent där ute. Hade ju tänkt åka till delsjön och bada, men jag vaknade ju så sent. Så jag hoppade de. Sen e jag lite röd sen igår. Så jag ska nog inte va i solen idag. Saltholmen va oxå ett ebjudande, men de hoppade jag oxå. Hamnade på systemet och fick med mej hem lite cider. Så i kväll blir det nog lite fest. Sen får jag ta de lugnt ett tag, faktiskt. Alkoholen gör lixom ingen snygg.

Luktar mat, så det är nog klar nu.

tjoo!

Inga kommentarer: