lördag 15 augusti 2009

liseberg.

Hemma efter en heldag ute! Varit på stan med min syster och mamma. Vid 15 tiden kom resten av familjen. Då fixade de in sakerna på hotellet. De bor på ett hotell nära där jag bor. Sen åkte vi till liseberg. Vi käkade, åkte karusell, spelade och vann massa choklad. :D Jammi! Vi på backa plan så skulle vi byta till vår buss. Då va vi hungriga igen, så en sväng in på donken fick sitta fint. :) Nu ligger iaf jag och min lillasyster på 8 år i sängen och kollar på ice age. Mysigt som bara den!


Sofia. Fika på stan.
Jag och Texas.

Angelica käkar plättar på liseberg.


Icka och Fia i karusell.


Icka och jag inne på tyrolen.


Kidde och Fia.


Jag och Icka ska åka sagoslottet.


Roger (min styvfar) och Kidde (min systers pojkvän) Vann massa choklad.

:)

Inga kommentarer: