lördag 22 augusti 2009

skulle jobbat 24 timmar..

Tjo! På jobbet. Började 10 i morse. Skönt att börja så sent, men segt att sluta så sent. Slutar 19. Skulle egentligen dragit på ett nytt jobb direkt efter detta, och jobba 15 timmar. Men det blev inställt. Har jag tur så får jag betalt ändå. Hoppas.*

Vet inte vad som händer efter jobbet. Vill faktiskt sitta hemma och ta det lugnt. Hoppas söt vill det oxå. Han bor ju hos mej i helgen. Mysa framför tvn. :)

På måndag ska jag på ett nytt jobb. Hoppas det går hem, för då blir jag nog kvar där på ett vik. Behöver alla timmar jag kan få nu. Kämpigt att få ihop pengarna till skatten, och jobbar jag mycke så behöver jag inte snåla på resten. Då kan jag leva som vanligt. Vore skönt med en resa snart, till värmen. Hoppas någon vill följa med.

Nu har jag uppdaterat lite. Finns lite annat som jag vill blogga om, men det vågar jag inte göra än.

Puss <3

Inga kommentarer: