tisdag 7 juni 2011

Objektivet.

Fick precis ett sms att mitt nya objektiv är skickat till mej! Jag e överlycklig! Så jävla sugen på att testa det! Och jag kommer inte kunna hämta ut de förrän på fredag. :( jobbar ju tis, ons och torsdag. Mitt liv startar igen klockan 18 på torsdag!

Jag vill fota! Jag ska tvinga någon av mina snygga vänner att ställa upp som modell! Så blir det nog några fina bilder på Texas. :) 

.

Inga kommentarer: