fredag 19 september 2014

Krångliga nätter.

Ja så va det detta med att ta tag i träningen. Inte hänt än. Haha! Men jag försöker följa kosten även om det blir en jäkla massa avstickare! Det får va så nu. Speciellt nu när Lowe börjat sova jätteoroligt! I 2 nätter har han sovit orolig. Gråtit, sparkar och rullat i sömnen. I natt väckte han mig varje halvtimma. Jag fick sova 2 timmar sammanhängande mellan 6-8. Enda som hjälper är att stoppa in bröstet i munnen på honom. Då blir han lugn. Men sen så fort han släppt bröstet så är han igång igen. Kom på tidigt på morgonen att det hjälpte med att massera hans mage eller stryka över huvudet på honom. Då blev han lugn igen. Tur att det är helg i morgon. Så vi kan hjälpas åt. 

Träningen kommer väl igång så fort vi flyttat. Vi flyttar ju nästa helg. 

Vikten går neråt ändå. 

Dagens vikt:


Och såhär ser magen ut nu: 


Nästan finare än innan graviditeten ju! :-D

Och dagens bild just nu: 


Barnprogram och sovande bebis. Han är superkänslig nu och gråter för lilla minsta. Han verkar vara tröttare än mig. 

Så idag håller vi oss inne. Vilar. Kanske tar en liten tur med vagnen sen för att få lite sol på oss. Men inga måsten. Jag har mailat massa städfirmor i dag inför flyttstäd. Så jag hoppas någon kan! Jag är ju så kass med att fixa saker i tid. Sista sekunden! :-P 

I helgen har vi faktiskt inget planerat alls. Men jag antar att det blir en del packande inför flytten. Hoppas lillen ger oss mer sömn i helgen. Lilla älsklingen. ❤️ 

Inga kommentarer: