lördag 13 september 2014

Lördagkväll.

Hej! 

Sitter hemma i soffan ensam och kollar på bigbrother och trycker i mig mörk choklad och jordnötssmör! Fredrik har spelning och Lowe ha (äntligen) somnat. Han ligger nerbäddad i sin säng. 

Idag har jag och Lowe varit inne i stan och träffat min pappas kusin, Zandra. Hon va här med sin kille och son över helgen. Zandra är ett år yngre än mig och vi umgick massor när vi va yngre. Nu ses man ju inte så ofta när vi inte bor i samma stad så det va kul att hon hörde av sig. Vi fikade och kollade i affärer. Jag köpte 2 presenter till mina systerdöttrar.


En 6 månaders present till Lowe 


Och en ny macara till mig. :-) 

I eftermiddag har vi plockat och myst hemma. Fredrik drog redan vid lunch så vi har varit själva. Lowe fick mat och sen ett skönt bad. Gung i babysittern efter amningen. Han somnade som vanligt så jag fick lyfta över honom till hans säng. 


Inga kommentarer: