onsdag 20 maj 2015

Feber och punka.

Igår va Lowe ett gnälligt och trött barn. Han sov 4 gånger igår. Kände på honom men jag tyckte inte att han var varm. Men tänkte att jag tempar honom ändå. Mycke riktigt så hade han feber. 38.7. Så han hoppade i säng tidigt. Fredrik och jag kollade på film och la oss tidigt vi också. Då vaknar Lowe och håller mig i princip vaken hela natten. Han är brännhet och har svårt att ligga still. Till slut somnar han intill mig runt 3. Vaknar sen 05.50! Ja man kan väl säga att jag varit trött idag. Och ingen chans att vila heller. Lowe körde vila på 30 minuter och sen har han sovit en kortis på 20 min påväg hem från torget. På tal om torget så fick vi punka på vagnen där idag! Så det var bara att ringa storken och fråga om de har hjul där. De ber oss komma in med vagnen. Så medans vi väntar på att Fredrik ska sluta så bäddar vi framför tvn och slår på en film. Tänker att Lowe ska varva ner och somna. Men icke! Han är högt och lågt! Han älskar när jag är på golvet så att han kan slänga sig på mig och busa! Så ingen vila för mig heller. Vi gick ut i lekparken och sen drog vi till storken. Där va hjulen svindyra! Och lång leverans! Så jag beställde från Tyskland istället. Så nu för vår joolz 4 nya hjul! Kommer bli som ny! 

I kväll har jag och Texas tagit en promenad och nu ligger jag nerbäddad och borde lägga ner telefonen och somna. Ifall Lowe vaknar. I kväll fick han lite flytande Ipren så att han sover lite bättre. Han hade samma Temp i kväll som han hade igår. Kan nog va alla hans tänder som är på G nu. 

I morgon är det tomt på schemat. Få se vad vi hittar på. :-) 


Inga kommentarer: