onsdag 6 maj 2015

MyTelly!

Idag hämtade jag ut ett paket från babyland! Ett fodral/skal till IPad:en så Lowe kan hålla i den. Han använder sig inte alls av den än, men jag tänker nu att man kan kolla på lite klipp och någon lite film ihop med honom. 

Denna har bra handtag och är mjuk, så skulle den tappas så gör den inte fula märken i golvet eller går sönder. 


Vi valde ett svart just för att den inte skulle se ut som en leksak, och att den inte lyser upp i rummet när den ligger/står någonstans. Ja den kan stå upp i skalet också! Det gillar jag mest då jag aldrig vet vart jag ska ställa den om jag vill kolla på något i sängen. Nu kan man bara ställa den på sängbordet på dennes fötter. 


Lowe blev helt lyrisk när han fick se den. Slog på babblarna så bar han runt på plattan med skalet. :-) 

Den finns att köpa hos babyland.se och heter MyTelly! 

Inga kommentarer: