fredag 11 september 2009

Babe.

Slutade jobbet 16.00 idag. Babes tåg kom in på centralen strax efter 15. Jag åkte hem och där stod hans bil. Med han i. Har inte sett honom sen i måndagsmorgon, tidigt. Han inte hunnit saknar honom så jätte mycke. Klart det varit stunder då jag saknat honom. Som när jag bakat och satt och käkade kladdkakan själv. Eller när denna tjejen sjöng halleluja på idols premiäravsnitt. Eller när man ska lägga sej och sova. Precis då man släcker lampan och ska lägga sej till rätt. Då man brukar säga: - God natt älskling, sov så gott. Då hade jag velat haft honom här. Men sen har jag jobbar som bara den! Inte varit ledig någon dag denna vecka, och jag kommer köra hela helgen. Slutar på söndag klockan 22. Ledig nu visst. Hann iaf pussa på honom lite. Och lite till. Sen åkte han. Till värmland. Han skulle upp och sälja bilen och fira hans lillebror som just fyllt 18 år. Jobbigt att han inte är hemma. Fast samtidigt hade han varit hemma när jag jobbat så mycke så hade det varit jobbigare. Då hade jag velat vara hemma. Hinner se honom en sväng på söndag. Han kommer med tåget till Götet vid 15.49, sen åker han igen på kursen 16.40. Kul? Nej inte alls. Men han kommer hem nästa helg igen. Hoppas jag. :) Pirrade i magen när jag fick en efterlängtad kram. (och STOR puss!)


Kärlek Kärlek Kärlek. <3

Inga kommentarer: