tisdag 29 september 2009

Halva tisdagen har gått..

Nu är det nedräkning på hög nivå. Jag vill ååka nu!! Har nog fixat allt till resan. Ska bara iväg och vaxa mej i morgon, så e jag redo. :)

Va ju tvungen att sola lite så jag har lite färg innan jag drar. Ska nog slänga mej i solariet på torsdag, eller fredag oxå. Det beror hur det går efter vaxningen. Det är inte så bra att sola just efter en vaxning. Sen vill jag hinna köpa en plattång innan jag drar. Min blev ju snodd eller va nu som hände med den när vi va ute på tjörn sist. Ska tona håret med silvertoning innan vi drar oxå.

Pratade nyss med lönekontoret. De hade skickat över mina pengar nu. Så jag hoppas verkligen de kommer in.

Konstigt, men jag är så sugen på att åka till Joakims lägenhet och mysa i hans säng. Känns så rätt att vara i hans lägenhet. Knäppt va? speciellt när det knappt e några möbler. Men de känns som det inte är så stora krav på mej där. När jag e hemma så måste jag hela tiden se till att det är städat och diskat och så.. Och de ska jag göra nu. Diska och plocka i ordning. För om en halvtimma ska jag och Texas gå till jobbet.

Puss

Inga kommentarer: