måndag 28 september 2009

Väntar..

Idag pillar jag med en massa saker. Skrev en lista hemma hos babe innan jag drog hem hit. Han hunnit att styka en del och nya saker har tillkommit på listan. Men så e det. Städat inne i badrummet. Behövde rensa lite. Har oxå beställt solskydd, sololja och body butter för resan. Hoppas de hinner komma innan vi ska dra bara. Skulle ringa ett telefonsamtal oxå, fick inte in hela min lön. Men båda mina löneshefer va på tjänsteresa och är åter i morgon. Så jag får snällt vänta tills i morgon. Därför kraschade lite saker på min att-göra-lista. Vågar inte shoppa om jag inte fått in hela min lön. Tänk om jag inte får hela lönen och måste vänta tills nästa månad lixom. De lovade att fixa det åt mej, men de har inte hänt nått. Pratade med dem i Onsdags.

Hela min lägenhet luktar jätte god parfym nu. Råkade slå sönder en prov-parfym. Tur att det va en god parfym. Annars hade man väl fått utrymma lägenheten. Hehe.

Har tvättat och börjat packa väskan till resan. Så nu börjar det närma sej. Skulle behöva köpa en handväska. Som jag kan ha som handbagage. Har bara jättestora eller små, ingen mittemellan. Kanske kan rota fram någon i förådet.

Nej nu ska jag nog fixa in lite mer musik och film till min iPhone. Så jag e förberedd på att flyga!


:)

Inga kommentarer: