söndag 27 september 2009

:)

Nu ligger vi i sängen igen. Babe har såklart somnat. Önskar ibland att jag hade hans förmåga att somna så lätt. Men den har jag tyvärr inte. Idag har vi degat hela dagen. Vi har till och med käkat pizza. Det e så jävla Mysigt när Joakim kommer hem, det blir lixom speciellt att ha honom här. Kvalitetstid kallas det för? När man inte ses så ofta så blir tiden tillsammans speciellt. Man tar mer på varandra. Säger söta saker, ger varandra komplimanger. Pussas och kramas mer lixom. Det älskar jag. Sen att tiden utan honom suger, det är en annan sak. Men som sagt, han åker på måndag och kommer hem på fredag. Sen är kursen över. Jag har vant mej vid det. Och nu när hans lägenhet är inflyttningsklar så bo vi ju inte tillsammans längre. (valde att ha de så när vi blev tillsammans igen, för att ge varandra lite space i förhållandet.) så nu kommer all vår tid tillsammans vara speciell. :) Och snart åker vi oxå. På lördag eftermiddag flyger vi! Hehe tjat tjat. Men de som rest med mej förut vet va ivrig jag är. Vill NU lixom! Joakims mamma och plastpappa åker redan i Morgon. De ska vara där i 2 veckor. Så vi ska köra dem till Landvetter i morgon. Sen blir det nog Ikea och sen köra de sista sakerna joakim har hos mej, till Hans lägenhet. (skidor och sånt nere i källaren.) Sen ska vi inviga hans lägenhet. Sova där för första gången. För att han ska hinna med tidiga tåget till Katrineholm på måndag morgon. Blir mysigt de! Hoppas jag kan somna snabbt där. Kanske blir bio oxå. Vi vill se "flickan som lekte med elden.) hade reserverat biljetter för det i morgon, men vi skulle ha hämtat ut de biljetter senast igår. Och vi glömde helt bort det. Hoppas det finns biljetter kvar, med bra platser. Annars går den ju ett tag till. Får ta det när vi kommer hem annars. Just nu älskar jag mitt liv. Allt känns perfekt, nästan allt iaf. :) nu ska jag försöka sova lite så jag inte e dötrött i morgon när babe e pigg. =P sov sött!

Inga kommentarer: