fredag 25 september 2009

Vart?

Vart fan e min lön?! e så jävlaa trött på detta företaget som jag jobbade för. Som tur e så betalade de ut sista lönen nu, om den nu kommer. Från och med 1 september så e jag anställd av ett nytt företag. Hoppas äntligen att det ska bli ordning på allt. Så slipper man oroa sej i fortsättningen.

Nu ska jag ta mina svidande ögon ner i sömn. Mår fortfarande inge vidare. Sova är det bästa nu, men så jävla svårt att slappna av bara. Men i morgon kommer babe hem. Kommer jag somna lättare då? det trodde jag förra helgen, att äntligen kommer babe hem. Då kommer jag kunna somna fort. Men icke. Han somnade. Jag låg och vred och vände på mej. Till slut vaknade han och gjorde mej sällskap. Sen somnade vi till slut.

Kanske en macka innan läggdax? en kopp te? magen kurrar faktiskt. Det kanske är därför jag har så svårt att somna? Jag kanske borde käka lite senare än jag gör. Jaja meningslösa tankar. Nu ska jag sova bort de sjuka ut mej. Så jag är frisk och kry i morgon. Om jag e.

Puss på babe! i morgon får jag äntligen pussa på honom! På riktigt. <3

Inga kommentarer: