tisdag 1 september 2009

Seg!

Yes, nu e jag vaken. Fick sova ut och slapp vakna av alarmet på mobilen. Idag börjar jobbet 15.00. Så jag får dega nu. :) Jobbar 64 timmar denna vecka, så jag får passa på.

Varit lite dålig på uppdatering men min mobil pajade på fredagen när vi kommit fram till tjörn. Mobilen låg i min väska och den hade fått krossad display. Så den va helt svart. Jag stängde av den och va utan mobil hela helgen. Rätt skönt faktiskt. Så nu får jag ha min gamla röda tills min iphone kommer. När den nu kommer?? Om 2-3 veckor kanske.

På det nya jobbet går de bra. Jag ska tillbax i morgon igen, 8.30- va de nu blir. Tror jag slutar typ 19.30.. Eller nått sånt. 11 timmar skulle de bli där iaf. Bra att jag får jobba så mycket. Så får jag in massa pengar denna månad.

Nu blir det frukost! Magen kurrar!

<3

Inga kommentarer: