tisdag 22 september 2009

Nu får jag fan ge mej!

Klockan är 13.07 och jag har nyss käkat frukost!? Ja jag vet jag e så jävla trött på morgonen. Speciellt när jag inte har nått att gå upp till. Somnade faktiskt rätt fort igår. Jag släckte, stängde av datorn och tvn och la huvudet på kudden. Sen va jag inte sen med att somna. Så runt 00.45 kanske? Texas väckte mej vid 10 och ville ut och kissa. Då hade jag inte tänkt sova mer. Men så blev det visst. 11.30 vaknade jag igen. Va hände? förut brukade jag vakna 9 och sen gå upp. Kanske för att jag nästan aldrig jobbar morgonpass. Utan börjar alltid sent. Måste skärpa mej lite nu. Måste bli lite ordning på det här. :)

Nu håller jag iaf på att tvätta. Varit till hemköp en sväng och hämtat ut ett paket. Ett paket som jag beställt till babe.

Och nu ska jag springa ner till tvätten. Bloggandet blir inte roligare än såhär i dag. För i dag händer det inte mycke alls. Dåligt väder, trött och fattig. Ingen bra komination.

<3

Inga kommentarer: