måndag 7 september 2009

Turkiet?

Sitter nu och letar resa. Eller rättare sagt en flygstol. Det blir nog Turkiet i början av oktober trots allt. Kommer bli såå skönt, om jag nu kommer iväg. Men det får vi hoppas att jag gör. Joakim mamma fyller ju 50 år. Så de ska dit familjen. Joakim, Joakims 2 bröder, Joakims mamma och hennes man. Så jag på ett hörn. De har redan bokat flygbiljett och har bokat en lägenhet som de ska bo i. Nu är det bara jag som ska hitta något att flyga i. :) Försöker hitta så billigt som möjligt. Den billigaste hittills är 3195 kr. Om någon lyckas hitta billigare, hojta till! För det verkar vara svårt att hitta någon billigare. Men jag har inte brottom. Måste kolla med jobbet så att jag får ledigt. Har redan bytt 2 pass. Så va det bara att byta 2 till. Sen drar jag! Eller vi. Det beror på vilket flygbolag jag ska åka med. Om jag hittar något billigare än Joakims plan så får jag flyga själv. Det fixar jag, inga problem. Bara jag vet vart jag ska efter att jag kommit fram till flygplatsen i antalya så. :P Hoppas min Iphone hinner komma innan vi reser bara. Så jag har nått att pilla med på flyget! :D  Men den borde komma till veckan eller nästa vecka. Oj nu va klockan en del. Kanske borde natta Joakim? Han ska med tåget 05.07 till morgonen. Han drar på kurs en månad nu, så jag kommer va ensam måndag-fredag i en månad. När kursen är över, ja då drar vi (förhoppningsvis) till turkiet dagen efter! Jeeeej!

Puss Puss!

Inga kommentarer: