tisdag 22 september 2009

Nannadax!

Nu ska jag försöka nanna. I morgon är en ledig dag för mej och Texas. Vad vi ska hitta på återstår i morgon. Har lite saker att fixa med. Helst av allt hade jag velat åkt in till stan och shoppat loss! Men de har verkligen inte mitt konto lust med. Typiskt. Men det blir väl att tvätta lite. Och sen hade jag velat åka bort till Babes lägenhet och pillat lite med den. Försökt att göra den lite mysig innan han kommer hem. Han fick dit sin säng i går och lite annat som hans mamma tagit med ifrån värmland. Vet dock inte va han har och inte har där nu. Vi va ju dit med allt han hade hos mej i lördags. Han har endast lite kläder hos mej nu. Får ringa hans mamma och kolla vad som va med i flyttlasset. Har lite saker som jag rotade fram i förådet som han ska få. Som ändå bara ligger i lådor ändå. Han ska även få ta min sängram, för jag vill ha en ny. Bra grej för att få köpa en ny. Det är nu man skulle haft körkort och en stor bil. Då hade jag kunnat åka bort med allt som han ska få och göra fint. Men en sängram e inte så himla lätt att få med sej på vagnen. :P hehe. Det får vänta tills han kommer hem och hjälper till. Kanske i helgen? Nee jag måste nog köpa min först innan han får denna. Annars får jag ha min madrass på golvet. Inte mysigt. Kanske kan inviga hans lägenhet i helgen. Men en mysig övernattning? :)

Nu ska jag sova innan jag börjar kolla runt på chilli, ikea och alla dessa trevliga sidor.

Sov sött! <3

Inga kommentarer: