torsdag 17 september 2009

oj oj

Jag har så svårt att somna nu för tiden. Så igår efter att jag pratat med Joakim en sista gång så hade jag tänkt att sova. Men icke. Jag slog på datorn och kollade efter på tv3play ifall de lagt ut efterlyst program. Det hade de inte. Men jag såg att "svenska hollywood fruar" hade kommit ut. Så jag kollade på det. När det va slut hade klockan hunnit blivit 00.30. Jag somnade strax efter. Vaknade klockan 02.50 av att Texas satt och pep. Han va kissnödig. Då är det bara att slänga på sej kläderna och springa ner 3 våningar och kissa honom. Tillslut va jag i sängen igen och somnade direkt. Vaknade igen när Joakim ringde klockan 9. Jag hade bett honom ringa mej för att jag skulle komma upp. Han hade frukost så han skulle ringa sen igen när han käkat. Han ringde igen 9.30 och så hade jag såklart somnat om igen. Vi pratade en stund. Sen vet jag inte vad som hände när vi lagt på. För sen vaknade jag 11.45 igen!!? Så om någon är utvilad så är det jag!

Har möte på banken klockan 13.00. Så nu måste jag kliva upp och göra mej i ordning. Sen väntar jobb 15-22.

I morgon är det Fredag, ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer: