torsdag 10 september 2009

Efter regn kommer solsken.

Det ordnade upp sej, de jag skulle ordna idag. Först krånglade de, men sen va det en snäll kille som ville hjälpa. :)

Nu kan jag bara boka denna biljetten till solen och ha de så skönt jag kan ha det. Mysigt så mysigt att åka med Joakim. Kramas på stranden och i havet. Love it! Kommer bli såå härligt! Behöver detta efter allt som varit denna våren/sommaren.

När jag kommer hem. Väntar jobb och så ska jag ta tag i renoveringen av lägenheten. Sen blir det en omvärdering av lägenheten. :)

I morgon är det jobb som gäller, en stund. Sen ska jag möta upp Joakim på centralen!! JÄÄ JÄÄ JÄÄ! Puss och hejdå, för sen åker han till värmland. Jag va dum och valde att stanna hemma och jobba. Dumt. Börjar ångra mej nu. Men pengar är ju aldrig fel. Blir fina julklappar till mina älsklingar. <3

Inga kommentarer: