måndag 21 september 2009

Fan jag e grym!

Nu när jag är ensam, och inte ska upp tidigt i morgon så tog jag tag i iPhonen. Måste lära mej allt om den för att ha maximal användning av den. En av de viktigaste sakerna med den är att jag ska kunna se på film på den. Speciellt nu när jag ska resa snart. Så jag satte mej ner. Tog ett tag innan jag ens fick fram film-mappen på itunes. Haha.. Försökte med alla sort program få över en film. Men Icke, den ville inte "ta emot de formatet". Så till slut googlade jag. Hittade genast en sida där en kille beskriver steg för steg ur man gör, genom ett program man måste installera. Jag gjorde detta. Gick lätt och smidigt. Det enda jag kanske kan klaga på va att det tog 44 minuter att konvertera en film på 27 minuter. Lite segt. Men det får det vara värt. Tänk ändå att det sitter folk och gör såna beskrivningar. Jag tackar gud för att såna människor finns. Önskar man hade denna människas mail. Då skulle denna få ett fint tackmail ifrån mej. :) Är inne på min andra film nu. Oj oj va filmtittande de ska bli sen.

Inga kommentarer: