måndag 21 september 2009

Gissa?!

Om jag har svårt för att lägga mej under täcket! Jag kommer sakna Joakim så mycke. Är rädd för att tårarna ska komma. :( Det är inte alls kul att veta att man inte kommer få träffa sin älskling förens nästa helg. Det är fan skitjobbigt att vara ifrån honom. Söta sms är vad som får mej att gå runt nu. Annars kommer varje sömn komma av tårar. Och det är ingen vacker syn på morgonen när man kollar sej i speglen om man somnat av utmattning för att man gråtit så. Jävla piss kurs han e på! Kunde den inte varit i göteborg?

SMS mellan oss förut i kväll:

Han: Okej. Vet en sak.

Jag: Vadå?

Han: Att jag älskar dej mest av allt.

Jag: Jag älskar dej mest av allt oxå. Denna helgen har fått min mage att pirra massor! Du har fått den att pirra. <3

Han: Va bra ;)

Jag: Önskar du sov här en natt till, och en till, och en till! :)

En stund senare.. Efter nattis samtalet.

Han: God natt älskar dej. Ska drömma om dej i natt. När jag "------ -- --- -- ------. -- -- ---- --- ;)" ( för privat).

Jag: bla bla blaa... (om lite annat). Älskar dej. Sov så sött. "--- ------ ---- --- ---" hehe Puss Puss my Love!

Inga kommentarer: