onsdag 21 oktober 2009

Akuten?

Blev inget sova alls. Jag tog med mej datorn till soffan och tänkte kolla på några program jag hänger efter med. Tv3Play e ju en bra uppfinning. Jag är egentligen ingen följa-serier-nörd, men det gör allt mycke lättare att följa serier om de finns att se när man vill. Så till saken. Babe vaknade med värsta öronvärken. Så vi fick slänga oss i bilen och åka in till apoteket i nordstan i hopp om att de har dygnet runt öppet. Värktabletterna hemma va slut. Såklart va inte Apoteket öppet Akuten nästa? Vi löste det genom att åka hem till Joakims mamma. Fick lite tabletter. När vi kom hem fixade jag mat till honom och nu sover han äntligen. Nu ska jag bara lugna ner Texas som e sjövild i sängen. Leker och piper om vartannat. Sen är det min tur att somna. Jag lär aldrig komma upp 9.00 i morgon. Och tack gode Gud att jag bytte pass så att jag är ledig dagen i morgon. John, Vart e du?

Inga kommentarer: