torsdag 22 oktober 2009

Mörkt ute.

Nu sitter jag på jobbet och käkar frukost. Idag va de mörkt ute. Tog med mej Texas och promenerade till jobbet. Kallt, men mysigt. Har sovit dåligt inatt. Sovit dåligt några nätter i rad nu. Vet inte om de beror på att Joakim e dålig, eller om de beror på nått annat. Men jag somnar och vaknar. Somnar och vaknar. Skit jobbigt. Så det va faktiskt skönt att äntligen då gå ur sängen i morse. Nu ångrar jag mej och vill tillbax till sängen. Babe ligger kvar, han e hemma ifrån jobbet idag med. Han får klara sej själv. Jag jobbar långpass idag och är hemma 22 i kväll. Hoppas dagen går undan, så det blir helg snart. I morgon väntar ett pass på 13,5 timmar. Sen är jag ledig i 2 dagar. :) vill gå ut och käka och gå på bio. Hoppas babe e lika sugen på det som jag. <3

Inga kommentarer: