lördag 3 oktober 2009

God morgon!


Nu har jag vaknat till liv. Bara 38 minuter kvar av mitt jobb. Då står Joakim här utanför och väntar på mej. Vilken tur, för det regnar ute. Ringde och väckte honom nyss. Han låg och sussade i min säng. Snart ligger jag oxå där. Idag ska vi packa ihop allt på allvar. Käka frulle ute. jag måste städa lägenheten. ( en sak som jag alltid måste göra när jag åker bort. Så att det är fint när man kommer hem). Sen ska vi åka bort till mitt andra jobb och lämna av Texas, för de ska passa honom när vi e borta. Sen e det nog dax att ta oss till Mölndal. Möta upp Joakims 2 bröder. För att sen bege oss ut till Landvetter. Underbart! Just nu är jag så trött så jag fattar inte nått. Men sen kommer jag studsa av lycka Mest för
Att jag kommer va så brun när jag kommer hem. ;) haha. Nja mest för att jag ska få ha det skönt med babe. Sol och mys i massor. Nu ska jag slutföra mitt jobb. Sen ringa och väcka babe igen. För han har garanterat somnat om..

Inga kommentarer: