måndag 12 oktober 2009

Turkiet / Alanya.

Nu är vi hemma. Och vi har hunnit sova en natt hemma. Ändå är jag trött. Lite ont i magen, men det går nog över. Joakim har börjat jobba idag och jag skulle på ett möte vid 13. Men det va inställt. Så jag e ledig hela dagen. Hade tänkt besöka gymmet. Men så blir det inte. Inte sålänge magen e fucked up.

Så turkiet. Det va underbart. Hur skönt som hellst. Vi har badat, käkat, solat, sovit, festat och myst. Vi har även åkt båt och varit på hamam. Hamam va lite otäckt, men den avslutade massagen va bra. Jag har lite svårt när killar tar i mej, men det var en tjej som gav mej massage i slutet. Som tur va. Men det va en man som peelade mej. Huden va skön och len efteråt. Så nu hoppas jag brännan sitter i längre. :) Får underhålla den med solarium och body butter. Blev torr i hyn direkt man satte sej på planet hem. Blev lite kontraster att kliva på planet i 28 gradersvärme, och kliva av i 6 grader. Kallt! Vi badade i havet och badade i poolen. Lekte som småbarn och myste som vuxna. :D Den bästa tiden tillsammans med babe. Och jag kollade redan på nya resor igår. :D Vi har planerat in en resa till NY. Till våren när babe fyllt 21 år.

Turkiet va iaf ett ställe jag vill besöka igen. Kom babe, vi drar!

Inga kommentarer: