tisdag 27 oktober 2009

10 månader.

Varken jag eller Joakim e inte särskilt romantiska av oss. Ni vet det finns par som räknar dagarna de varit tillsammans. Har romantiska middagar med hummer och rosor. (ta åt er Silla och Pontus, hehe). Jag kanske funkar så för att jag aldrig dejtat en romantisk kille. Klart några varit söta med presenter i bland. Men inte så att man kan placera dem i kategorin "romantisk kille". Så jag förväntar mej aldrig något. Jag själv tycker det är lika kul att ge bort presenter som att få. I dag upptäckte jag att för en vecka sen va det 10 månader sen jag och babe blev tillsammans. Så jag fixade ledigt i morgon. Nu ska vi fan ha en romantisk kväll tillsammans. Så vad är romantisk för Jenny då? om någon varit romantisk mot mej så är det joakim, i Turkiet. Jag fick inga presenter. Men där nere upptäckte jag att jag äger hela hans hjärta. Och vi blev kärare än någonsin. Och detta har fortsatt. Vi ses inte ofta nu när jag jobbar så förbannat Så vi har inte tid att göra nått annat än att älska varandra. :) ( och sova ihop.) Så i morgon blir det middag ute och sen en mysig bio med massa godis. Hålla i handen i biomörkret är lite romantiskt. Speciellt när Joakim kramar min hand hårdare när det händer nått mysigt i filmen. Han är bästa biosällskapet som finns. Och han är min. Slå den ni om ni kan. <3

Inga kommentarer: